Akaun AGRO Bank


Hari Rabu baru nie sempat jugak untuk aku siapkan akaun AGRO BANK.dengan membuka akaun bersama dengan isteriku.Selesai satu perkara,dan minggu depan akan bermula transformasi dalam hidupku dari sudut ekonomi.

Memang tak nafi,ekonomi nie adalah perkara yang sangat penting dlam kehidupan.Dan kerana itu dijadikan dunia ini untuk berusaha.Tapi bukan bererti melupai akhirat.bahkan jadikan harta ini kepada jambatan menuju ke akhirat dengan bahgia.Ada orang yang mengejar hanya semata-mata pada dunia,orang ini adalah orang yang rugi.Sedangkan kita disuruh dan di ajar supaya mengambil kedua-duanya.Kalau dilihat pada hari ini..tidak ada pape pun yang free,semuanya bergantung pada duit dan harta.Tapi bukan bereti kita tewas dengan dunia yang cuba menipu kita.

Ingatlah,Dunia ini cuma tempat sementara..tempat untuk kita berhenti seketika,dan akan meneruskan perjalanan yang lagi jauh...yang matlamat kita adalah keredhaan...syurga...dan janji temu kita dengan Nabi S.A.W di sungai haud Baginda.Gunakan harta dengan yang terbaik,demi mencapai matlamat tadi...pasti kita berjaya di dunia dan di akhirat..

Read Users' Comments (1)comments

1 Response to "Akaun AGRO Bank"

  1. eyezanadia, on January 10, 2010 at 4:30 AM said:

    semoga ekonomi rumah tangga kita beransur stabil.. "rabbana aatina fid dunia hasanah, wa fil alhirati hasanah, waqina 'azab an-naar.."

Post a Comment